Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Specialista kontaktu se zákazníky

U nás v innogy jsou zákazníci na prvním místě. Pečovat o ně, řešit jejich problémy a prodávat jim ty nejlepší produkty, to je základ práce v kontaktním centru. Vidíte to podobně? Tak pojďte k nám.

Pro muže i ženy Pro OZP Pro absolventy

Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek

Specialista kontaktu se zákazníky

Mám zájem Poslat známému

Místo výkonu práce:

Ostrava

Termín nástupu:

Dle dohody

Náplň práce:

- Telefonická komunikace se zákazníky společnosti innogy
- Odbavování příchozích hovorů, řešení požadavků zákazníků a následný prodej produktů
- 50 % péče, 50 % prodej
- Pravidelné rozvojové schůzky s vedoucím, s týmem

Mzda:

- Fixní mzda v rozmezí 23 100 Kč - 24 800 Kč (na základě předchozích zkušeností)
- Variabilní mzda ve výši 15 % z fixní mzdy (hodnotí výkon specialisty – plnění prodejních plánů, kvalita hovorů)
- Provize z prodeje
- Průměrná mzda specialisty při plnění všech nastavených plánů je cca 31 000 Kč

Benefity:

- 27 000 Kč v benefitním portálu Edenred (využití na dovolenou, Multisport karta, seberozvoj, pojištění, volnočasové aktivity…)
- Stravenkový paušál v hodnotě 82 Kč za každou odpracovanou směnu
- 7,5 hodinová pracovní doba
- Až 45 dní volna (25 dní dovolené, 5 dní osobního volna a 15 dní volna navíc díky zkrácené pracovní době)
- Atraktivní slevy u spousty partnerů
- Zaměstnanecký produkt na odběr plynu a elektrické energie

Podrobnosti:

- Směnný provoz mezi 7 a 20 hodinou
- Zajištěné intenzivní vstupní školení
- Možnosti seberozvoje (interní program Výška KC, UP!Leader…)

Pokud Vás pozice zaujala, budeme rádi o zaslání Vašeho životopisu prostřednictvím odkazu níže. V případě dodatečných dotazů se neváhejte obrátit na HR specialistku Veroniku Křížkovou na tel. 735 156 503.

Nastavení cookies