Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Specialista prodeje - Získej volné pátky!

Jsi komunikativní, máš energie na rozdávání a baví tě prodávat, nebo se to chceš naučit? Přidej se k našemu týmu prodejců, u kterých nyní pilotujeme nový režim, díky kterému můžeme pracovat jen od pondělí do čtvrtka.

Jak získáš volný pátek? Velmi jednoduše. Pokud si svůj týdenní prodejní plán stihneš splnit do čtvrtka, v pátek máš plně hrazené volno. A to je fér, ne? V průměru si naši zaškolení specialisté dopřejí prodloužený víkend minimálně jednou měsíčně, naši nejlepší prodejci to ale zvládnou i každý týden.

Pro muže i ženy Pro absolventy

Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek

innogy Zákaznické služby, s.r.o.

Plynární 2748 / 6 - 702 00 Ostrava

Specialista prodeje - Získej volné pátky!

Mám zájem Poslat známému

Místo výkonu práce:

  • Ostrava

Termín nástupu:

  • 1.2.2022

Co dalšího ti můžeme nabídnout?

  • Možnost ovlivnit svou mzdu. Průměrně si naši specialisté vydělají 28 000 Kč, ale výsledná částka je opravdu jen na tobě (fix 20 000 Kč a k tomu neomezená variabilní složka, která se odvíjí od tvých výsledků)
  • Tým lektorů, vedoucího týmu a kolegů, kteří tě vše naučí a vždy jsou ochotni pomoct
  • Neustálý rozvoj i po úvodním zaškolení a velké možnosti kariérního růstu (spousta našich lektorů, vedoucích, a dokonce i náš pan ředitel kdysi začínali „na sluchátku“)
  • Ve chvíli, kdy již budeš plně zaškolený a samostatný, můžeš pracovat z domova
  • Širokou škálu benefitů jako 27 000 Kč ročně v benefitním portále (na dovolenou, sporty, wellness, vzdělávání apod.), 45 dní volna (25 dní dovolené, 5 dní osobního volna a 15 dní volna navíc díky zkrácené pracovní době), stravenkový paušál v hodnotě 71 Kč za den (cca 1 500 Kč do výplaty v čistém), výhodnější ceny energií apod.

Co budeš dělat?

  • Volat našim stávajícím zákazníkům s nabídkou dalšího produktu, případně oslovovat zákazníky, kteří o kontaktování zažádali skrz naše webové stránky
  • Ze 7,5hodinové směny bys měl provolat alespoň 3 hodiny 15 minut. Zbytek věnuješ drobné administrativě, práci se systémem, ale i poradám a tvému rozvoji.
  • Každý den se zúčastníš tzn. „denních startů“ – krátkých porad týmu, kde si s kolegy nasdílíte ty nejlepší tipy a triky

Jaký/á bys měl být?

  • Zvládáš komunikaci po telefonu
  • Umíš uživatelsky používat počítač
  • Máš chuť (naučit se) prodávat

Chceš jít do toho s námi? Pošli nám svůj životopis a my se ti co nejdříve ozveme. Pokud máš nějaké otázky, zavolej naší recruitment specialistce Lucce na tel. 721 334 402.