Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Pracuj pro Férového zaměstnavatele 2021

Pro muže i ženy Pro absolventy

Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek

innogy Zákaznické služby, s.r.o.

Plynární 2748 / 6 - 702 00 Ostrava

Pracuj pro Férového zaměstnavatele 2021

Mám zájem Poslat známému

Místo výkonu práce:

  • Ostrava

Termín nástupu:

  • dohodou

Hledáš jistotu práce a silné zázemí společnosti? Rád/a bys ke své práci využil/a svůj dar slova? Tak pojď pracovat k nám! Naši specialisté mají nyní fůru práce, a i když to zvládají na jedničku, uvítali by pomoc, třeba právě od tebe! Navíc jsme férový zaměstnavatel, a to i na papíře. Nedávno jsme totiž získali titul Férového zaměstnavatele roku 2021.

Lea, naše specialistka na příchozí lince, nám odpověděla na pár otázek. Doufám, že ti tak bude jasnější, proč potřebujeme právě tebe

Leo, čeho si na své práci nejvíce ceníš?

Cením si hlavně přístupu k zaměstnancům. Nejsme pouhá čísla, ale každému zaměstnanci se společnost věnuje individuálně. Ve firmě je skvělé zázemí. Mohu se spolehnout na výplatu v řádném termínu, a kromě základní složky si každý měsíc odnáším i osobní ohodnocení a provize za prodeje. Máme velké množství benefitů, ze kterých si vybere opravdu každý. Abychom si od práce i trochu odpočinuli, jsou v průběhu celého roku připraveny různé motivační soutěže, setkání zaměstnanců na Slezskoostravském hradě a vánoční večírky. Také mnohdy oceňuji práci v režimu home office.

Jedná se také i o práci v týmu, jak svůj tým hodnotíš?

V našem týmu jsme dobrá přátelská parta, která se ráda sejde i mimo práci (ale samozřejmě nikoho nenutíme ). Často míváme týmové akce, naposledy jsme byli na společném víkendu ve vinném sklípku. Není u nás žádná rivalita, spíše někdy přátelská soutěživost. Navzájem si pomáháme a můžeme se jeden na druhého spolehnout.

Čím se v práci zabýváš?

Většinou jsem na příchozí lince, kde řešíme požadavky našich zákazníků. Jelikož jsme i prodejní tým, nabízíme další služby a produkty zákazníkům na míru. A to je to, co mě na mé práci baví – dialog se zákazníkem, kdy zjistím něco málo o jeho životě a jeho potřebách. Je pro nás priorita spokojenost zákazníků, proto jim také občas zavolám, jak jsou s naší službou spokojení a co dalšího ještě u nás mohou využívat.

Máš při své práci dostatek volného času?

To určitě, pracujeme pouze 7,5 hod + půl hodina pauza na oběd. Ten si můžeme dát v naší jídelně nebo si vezmeme svůj. Směny máme plánované dopředu, musíme se všichni prostřídat, abychom zajistili chod linky od 6:00 do 22:00. Na dovolenou čerpáme 25 dní a až 5 dnů osobního volna. V podstatě máme 45 dnů volna (25 dní dovolené, 5 dní osobního volna a 15 dní volna díky zkrácené pracovní době).

Koho bys v týmu ráda přivítala?

Nový kolega by měl být hlavně přátelský a usměvavý. Na lince také využije širokou slovní zásobu. Důležitá je také empatie a trpělivost, aby se zákazníci cítili dobře. Je dobrá i zdravá dravost či soutěživost, přece jen jsme prodejní oddělení.

Vzpomeneš si na tvé začátky na kontaktním centru?

Vzpomenu, a to velmi živě Měla jsem velký strach ze změny, a že to bude rutinní práce. První půl rok byl velmi náročný, vše se naučit, utřepat si v hlavě, nebrat si osobně rozzlobeného zákazníka…ale vše se nakonec, i s pomocí týmu a vedoucího, zvládlo. Hned na začátku jsem i poznala, že se o rutinní práci rozhodně nejedná – každý zákazník je opravdu jiný a svět energetiky se také neustále rozvíjí.

A co by si vzkázala někomu, kdo si není jistý, zda to zkusit?

Zahoď obavy a pojď to vyzkoušet. Nemáš so ztratit

Pokud chceš být spokojená jako Lea, klikni na tlačítko „Mám zájem“ a věnuj nám hodinku tvého času v rámci osobní/online schůzky. Jak říká Lea, nemáš co ztratit