Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Specialista raného vymáhání pohledávek – příchozí linka

innogy Zákaznické služby, s.r.o. zajišťují veškeré činnosti spojené s obsluhou zákazníků skupiny innogy v ČR. Prostřednictvím sítě zákaznických kanceláří a provozováním call centra zabezpečují komunikaci zejména se zákazníky z kategorie maloodběratelů a domácností. Společnost je zodpovědná také za fakturaci a řízení komerčních a spotřebitelských pohledávek. Své služby poskytuje regionálním plynárenským společnostem a regionálním provozovatelům distribučních soustav společností innogy v ČR. innogy Zákaznické služby samostatně podnikají od 1.1.2008 a mají celorepublikovou působnost.

Pro muže i ženy Pro absolventy

Práce na plný úvazek

innogy Zákaznické služby, s.r.o.

Plynární 2748 / 6 - 702 00 Ostrava

Specialista raného vymáhání pohledávek – příchozí linka

Mám zájem Poslat známému

Místo výkonu práce:

  • Ostrava

Termín nástupu:

  • 1.10.2021

Co bude náplní práce?

  • telefonické vymáhání pohledávek mimosoudní cestou
  • komunikace se zákazníky formou příchozí linky (přijímaní hovorů od zákazníků)
  • vymáhání v různých fázích – krátce po splatnosti i před podáním žaloby
  • telefonické přebírání požadavků zákazníků na mimosoudní řešení - splátkové kalendáře
  • emailové zpracování písemných dotazů

Jaké byste měl/a mít profesní předpoklady?

  • SŠ s maturitou
  • praxe v oblasti callcentra výhodou
  • zkušenosti na obdobné pozici velkou výhodou
  • velmi dobrá uživatelská znalost Word a Excel, výhodou znalost SAP IS-U, CRM
  • znalost upomínacího procesu výhodou

Jaké byste měl/a mít osobnostní předpoklady?

  • velmi dobrá úroveň komunikace
  • odpovídající hlasová dispozice a výslovnost
  • energie a vytrvalost
  • pozitivní myšlení
  • flexibilita
  • odolnost vůči stresu
  • zaměření na výkon
  • týmová spolupráce

Co Vám všechno nabízíme?

  • pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení
  • fixní mzdu ve výši 20 tis. Kč + 13% variabilní mzdu
  • 7,5hodinové směny mezi 7 a 18 hod (postupný nástup), volné víkendy
  • benefitní portál v hodnotě 27 tis. Kč na dovolenou, wellness, kulturu, sport, vzdělávání aj.
  • stravenkový paušál v hodnotě 71 Kč
  • 25 dnů dovolené, k tomu 3-5 dnů osobního volna
  • slevy u více než 2 000 smluvních partnerů innogy
  • a spoustu dalších benefitů.

Co navíc získáte?

  • detailní znalost upomínacího procesu
  • zkušenosti s administrativním a systémovým zajištěním procesu odpojení elektrické energie a zemního plynu
  • pravomoci udělení splátkové dohody
  • možnost kariérního růstu

A co teď?

Vidíte se jako součást našeho týmu? To je skvělé! Přihlaste se do výběrového řízení prostřednictvím tlačítka „mám zájem“. Potřebujete vědět ještě něco dalšího? Zavolejte Recruitment Specialistce Veronice Křížkové na telefonní číslo 735 156 503.