Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

SAP Basis Specialist

Hledáme kolegu/kolegyni, který/á se postará o základní monitorování aplikací SAP zaměřené na databáze a související klíčové parametry výkonu a integrace s jinými aplikacemi.

Máte příležitost spolupracovat s profesionály v oblasti aplikací SAP a postupně budovat znalosti, sledovat klíčová monitorovací data (v reálném čase i trendy), koordinovat řešení dlouhodobých problémů a sloužit jako hlavní interní technická podpora pro aplikace innogy SAP a jejich uživatelů.

Provozujeme systém SAP ERP se speciálně vyvinutými rozšířeními pro innogy procesy, odrážející požadavky českých energetických zákonů a regulačních orgánů. Zákazníci jsou řízeni aplikacemi CRM (B2C a B2B) silně integrovanými do našeho hlavního systému ERP a dalších aplikací v rámci innogy.

Naši konzultanti (interní nebo externí) spolupracují s interními klienty innogy (marketing, zákaznické služby) obvykle na vylepšení procesů, návrzích řešení, designu, vývoji, testování, nasazení, dokumentaci, a poskytují podporu v rámci horké fáze po nasazení (hot run).

Můžete také očekávat zapojení do každodenních provozních činností a řešení / koordinaci incidentů / požadavků. Pro takové aktivity budete komunikovat s dalšími IT analytiky a externími stranami z různých týmů napříč společností.

Pro muže i ženy

Práce na plný úvazek

innogy Česká republika, a.s.

Plynární 2748 / 6 - 702 00 Ostrava

SAP Basis Specialist

Mám zájem Poslat známému

Místo pracoviště:

  • Ostrava (případně Praha nebo Brno - podle bydliště kandidáta)

Termín nástupu:

  • co nejdříve podle Vašich možností

Popis pozice:

  • Monitorování aplikací SAP a jejich datových rozhraní - analýza systému pomocí SAP Solution Manager

- Analýza a řešení výstrah předaných aplikačním týmům
- Chyby aplikací zjištěné při ranní kontrole nebo monitoringem

  • Koordinace komplexních problémů
  • Spolupráce s dalšími aplikačními týmy a externími dodavateli (aplikace SAP, SAP Basis, Network, Cloud Services)
  • Centrální plánování a evidence všech úloh (jobů) prostřednictvím SAP Solution Manager, definování pravidel a nastavování workflow, spolupráce na nastavení s administrátory aplikací SAP
  • Správa tiskáren SAP přiřazených uživatelům - evidence tiskových zařízení, jejich nastavení, provozní úkoly a komunikaci s techniky v případě řešení problémů
  • SAP Logon Management - testování verzí vytváření instalačních balíčků pro Windows pro uživatele (Frontend Release), koordinace testování a schvalování distribuce koncovým uživatelům a řešení provozních problémů
  • SAP MarketPlace - administrace všech uživatelských účtů, licenčních práv a nastavení odpovídajících oprávnění pro uživatele, správa licenčních klíčů, klíčů vývojářů, připojení OSS prostřednictvím SAP routeru a zadávání OSS zpráv jejich sledování
  • Centrální správa uživatelů - postupně se dozvíte o uživatelských účtech pro všechny systémy SAP, workflow, rolích a konceptu oprávnění, abyste v budoucnu mohli tuto roli převzít.

Předpoklady pro práci:

  • IT znalost na dobré úrovni (znalost databází vítána, ale není podmínkou)
  • Dobré analytické schopnosti
  • Dobré komunikační dovednosti, schopnost pracovat v týmech i nezávisle
  • Zkušenost s produkty SAP (CRM a IS-U, SAP Solution Manager) vítány, ale není to podmínka, rádi vás zaškolíme
  • Organizační schopnost a dovednost vyjednávat s ostatními a dohodnout se na správném řešení
  • Zodpovědný a profesionální přístup
  • Zájem o seberozvoj a další vzdělávání

Nabízíme:

  • Příležitosti k rozvoji Vašich odborných dovedností a zájmů
  • Pružnou pracovní dobu, možnost práce na home office
  • 5 týdnů dovolené a 3 - 5 dnů osobního volna
  • Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč/rok
  • Stravenkový paušál 71 Kč/ odpracovaný den