Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

innogy hledá posilu do Opavy!

Opavské kontaktní centrum innogy momentálně hledá nové kolegy na pozici specialista kontaktu se zákazníky. Máme to štěstí, že naše odvětví není zasaženo situací kolem covid-19, takže naší zaměstnanci (potenciálně i ty) mají své pracovní místo jisté bez ohledu na to, co se děje venku.
Koukni níže, koho hledáme a co nabízíme, vyzpovídali jsme i současné specialisty Lenku, Martina a Katku.

Pro muže i ženy Pro absolventy

Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek

innogy Zákaznické služby, s.r.o.

Janská 698 / 12 - 746 01 Opava

innogy hledá posilu do Opavy!

Mám zájem Poslat známému

Místo výkonu práce:

  • Opava

Termín nástupu:

  • dohodou

Co je náplní práce?

  • Přijímání hovorů od našich zákazníků, řešení jejich požadavků a doprodej dalších produktů a služeb
  • Lenka: „I v této době můžeš pomáhat, a to i když nejsi zdravotník – pomáhej našim volajícím zákazníkům na příchozí lince s jejich dotazy, požadavky či přáními. Možná se naučíš něco nového, možná nabereš další zkušenosti“
  • Martin: „Rád pomáháš lidem nebo si chceš jen vydělat peníze a život si zpříjemnit? Přidej se k nám! Řešíme požadavky zákazníků s férovým a lidským přístupem (nehrajeme si na žádné divadlo). Také prodáváme – má-li zákazník jeden produkt, může mít i druhý u nás sjednocený.“

Co ti za to nabízíme?

  • Základní mzdu 20 000 – 21 600 Kč, k tomu pohyblivou část ve výši až cca 4 000 Kč, navíc neomezené provize z prodeje
  • Podporu interních lektorů a koučů nejen v začátcích (2měsíční vstupní školení a následný rozvoj)
  • Širokou škálu benefitů: stravenkový paušál ve výši 71 Kč, 27 000 Kč v cafeterii, slevy u našich partnerů, 25 dnů dovolené, 3-5 dnů osobního volna navíc…
  • Katka: „Kromě osobního ohodnocení dle výsledků a odvedené práce, máš možnost čerpat benefitní body ve výši 27 000 Kč. Jestli je utratíš za kino, fitko, dovolenou neb v lékarně, je čistě na tobě!“
  • Martin: „innogy nabízí hlavně otevřený, férový a lidský přístup. Zároveň ale jasná a srozumitelná pravidla pro sebe, firmu i zákazníka“

A co specialisté ještě doplňují?

  • Martin: „Pracujeme 7,5 hod. denně. Směny nám plánují kolegové z provozního týmu a to tak, ať nenecháváme zákazníky dlouho čekat na lince. Ta má provozní dobu mezi 6:00 a 22:00.“
  • Katka: „Sem tam mám i pracovní sobotu nebo neděli (maximálně 2x za měsíc). Výhodou však je, že za odpracovanou víkendovou směnu si mohu vybrat volno v průběhu týdne. To se vždy hodí, když potřebuji něco vyřídit, například na úřadech.“
  • Lenka: „Pokud se ti to líbí, rádi tě mezi námi přivítáme. A kdo ví, třeba budeš šikovný/á a do tvého životopisu později přibyde kolonka Vedoucí týmu, vždy záleží jen na Tobě“

Chceš mít za kolegy právě Lenku, Martina či Katku?

  • Tak neváhej a zašli nám svůj životopis prostřednictvím odkazu „Mám zájem“. Pokud tě zajímá ještě něco dalšího, zavolej opavské vedoucí týmu Katce na tel. číslo 739538763, která ti ráda zodpoví další dotazy. Těšíme se