Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Senior Specialista, Information Security

Oddělení Security v innogy Česká republika a.s. vytváří odbornou síť bezpečnostních expertů v oblasti Security. Své služby v oblasti bezpečnosti poskytuje všem společnostem innogy podnikajícím v České republice tak, aby byla neustále posilována ochrana zákazníků, zaměstnanců a obchodních partnerů, stejně jako aktiv a informací. V innogy Security vznikají veškeré strategie, koncepty, směrnice a metodologie. Navíc hraje významnou roli při sdílení bezpečnostního know-how v rámci společností innogy.

Oddělení Security hledá Senior Specialistu Information Security proto, aby si innogy udržovala odpovídající úroveň ochrany proti kybernetickým a jiným bezpečnostním hrozbám, a to prostřednictvím Systému řízení bezpečnosti informací (ISMS), a realizaci kontrol založených na mezinárodních standardech.

Pro muže i ženy

Práce na plný úvazek

innogy Česká republika, a.s.

Plynární 2748 / 6 - 702 00 Ostrava

Senior Specialista, Information Security

Mám zájem Poslat známému

Místo výkonu práce:

  • Ostrava

Termín nástupu:

  • Podle domluvy

Vaše úkoly:

  • Spolupráce s vybranými odděleními, pochopení jejich procesů, aktiv a hrozeb, kterým čelí.
  • Zodpovědnost za vývoj, implementaci, provoz a údržbu ISMS napříč innogy.
  • Plánování a realizace veškerých činností souvisejících s ISMS, zejména analýz rizik, kontinuity služeb IT, sledování efektivity atd., jak pro on-premises tak cloudové řešení.
  • Poskytování podpory a poradenství v rámci inovačních aktivit, např. cloudové řešení, big data.
  • Přispívání k vývoji a neustálému zlepšování ISMS rámce, standardů a operačních postupů v innogy.
  • Příprava vysoce kvalitních reportů, hodnocení, analýz a prezentací.
  • Poskytování kvalitní podpory a konzultací pro business a vedení projektů.
  • Revize bezpečnostních plánů a dotazníků (vč. hodnocení třetích stran).
  • Spolupráce na vývoji a realizaci aktivit v oblasti zvyšování povědomí o bezpečnosti a školení zaměstnanců.

Předpoklady pro práci:

  • Vysokoškolské vzdělání nebo příslušná odborná kvalifikace; členství nebo certifikace relevantní a uznávané profesní instituce výhodou.
  • Znalost a prokazatelná zkušenost se správou ISMS, kontrolou dodržování předpisů, technologickým auditem nebo bezpečnostním managementem; znalost norem ISO 2700x.
  • Dobré technické znalosti a schopnost držet krok s trendy v oblasti informační bezpečnosti.
  • Soběstačnost, disciplinovanost a důslednost.
  • Týmový duch; schopnost vytvářet a udržovat dobré pracovní vztahy.
  • Znalost češtiny a angličtiny, v psaném i mluveném slově; prezentační dovednosti.
  • Ochota cestovat v rámci ČR i do zahraničí.
  • V případě pracoviště mimo Prahu je třeba počítat s pracovními cestami do Prahy (cca 2 dny v týdnu).

Nabízíme:

  • Různorodé výzvy vyžadující inovativní řešení v neustále se vyvíjejícím oboru.
  • Příležitost k rozvíjení Vašich odborných dovedností.
  • Flexibilní pracovní dobu zkrácenou na 37,5 hodin týdně, možnost práce z domova (home office).
  • Prodlouženou dovolenou na 25 dní a dále 3-5 dní osobního volna.
  • Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč (na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné).
  • Stravenky v hodnotě 100 Kč.