Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

IT Project manager

Divize infrastruktury v oblasti informačních technologií společnosti innogy SE přebírá operační činnost v oblasti služeb IT infrastruktury a zpřístupňuje je mezinárodně pro obchodní jednotky. To zahrnuje odpovědnost za každodenní provoz, jakož i za neustálý rozvoj IT infrastruktury ve formě změn a projektů v okolí IT pracoviště, sítě pro hlas a data, datového centra a IT Service Desku.

Pro muže i ženy

Práce na plný úvazek

innogy Česká republika, a.s.

Plynárenská 499 / 1 - 602 00 Brno

Místo výkonu práce:

  • Brno

Termín nástupu:

  • Dohodou

Oddělení infrastrukturních projektů má tyto klíčové úkoly:

  • Provádění projektů souvisejících se zavedením, zdokonalením, přizpůsobením nebo vyřazováním služeb IT infrastruktury
  • Vyhodnocení, výběr, upřednostnění a schválení nových projektů
  • Mezinárodní plánování a prognóza zdrojů pro projekty IT infrastruktury

Mezi klíčové úkoly projektového manažera patří:

  • Převzetí úloh projektového řízení v projektech IT infrastruktury
  • Plná odpovědnost za vymezení, dokumentování a úspěšné dokončení složitých národních a mezinárodních projektů (obvykle s významným dopadem na podnikání a vysokou závislostí na rizicích)
  • Volba metod a nástrojů na dodržování účinných procesů pro kontrolu projektů a změn, řízení rizik a testování
  • Sledování a kontrola mezinárodních zdrojů, nákladů v porovnání s rozpočtem projektu a řízení očekávání všech zúčastněných stran v projektu
  • Plánování, řízení a koordinace všech činností pro implementaci od zahájení až po konečnou integraci do běžné každodenní činnosti
  • Plánování, sledování termínů a podávání zpráv o činnostech souvisejících s komplexními projekty
  • Správa složitých projektů tak, aby přinesly provozní výhody a zohledňovaly současné portfolium
  • Zavedení nápravných opatření pro snížení chyb a zlepšení kvality systému a služeb

Co od Vás očekáváme?

  • VŠ/SŠ vzdělání v oboru podnikové informatiky
  • Rozsáhlé zkušenosti v následujících oblastech: IT infrastruktura řízení IT projektů, vedení týmu, požadavky zákazníků, zpracování cenových nabídek
  • Komplexní znalost relevantních procesů a struktur v infrastruktuře
  • Obecné znalosti v oblasti Workplace, Unified Communications a Connectivity, Data Centers, Security, Service management and tools, Vynikající znalosti a zkušenosti v oblasti řízení projektů (PRINCE2 Practitioner, IPMA alnebo PMP®, Professional SCRUM Master) i ve světě procesů ITIL (ITIL Foundation V3.0)
  • Velmi dobrou znalost anglického jazyka
  • Ochotu cestovat služebně do Prahy (cca 1x týdně)
  • Dobré analytické dovednosti a myšlení orientované na řešení
  • Silnou týmovou práce a sociální dovednosti
  • Schopnost porozumět a internalizovat složité informace
  • Vyjednávací dovednosti a asertivitu
  • Orientaci na výsledky a cíle

Nabízíme:

  • Pracovní smlouvu nejdříve na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • Flexibilní pracovní dobu zkrácenou na 37,5 hodin týdně, možnost práce z domova (home office)
  • Prodlouženou dovolenou na 25 dní a dále 3-5 dní osobního volna
  • Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč (na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné)
  • Stravenky v hodnotě 100 Kč (firemní jídelna v budově)
  • Children – friendly office (možnost využít dětský koutek)