Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

IT License Manager

Hledáme do týmu nového kolegu, který bude poskytovat podporu žadatelům o licence, ve spolupráci s nákupním týmem zajišťovat nákup nových licencí a následně řídit jejich optimální využití v systému Software asset management.

Pro muže i ženy

Práce na plný úvazek

innogy Česká republika, a.s.

Limuzská 3135 / 12 - 108 00 Praha

Místo výkonu práce:

  • Praha

Termín nástupu:

  • Podle domluvy

Co u nás IT License manager dělá?

  • Plánuje, sleduje a eviduje softwarové licence
  • Optimalizuje využití licencí
  • Zajišťuje soulad mezi množstvím používaných licencí a počtu nakoupených licencí za účelem optimálního využití i s ohledem na měnící se licenční politiky dodavatelů.
  • Navrhuje procesy související s používáním softwaru a jejich zlepšování
  • Udržuje a řídí vztahy a smlouvy s klíčovými dodavateli
  • Vede přípravy a vyjednávání o licenčních smlouvách
  • Zajišťuje aktuální znalosti o relevantních licenčních produktech, jejich měření, pravidle používání a politiky licencování. Rozumí detailům licenčních obchodních podmínek od hlavních IT vendorů.
  • Poskytuje vstupy a asistuje při přípravě finančních business casů pro nové softwarové nástroje stejně jako pro obnovu „supportu/údržby“
  • Poskytuje konzultace ohledně žádostí o licence, nákupů, obnovení a úhrady nákladů

Co od IT License managera očekáváme?

  • 3+ let zkušeností se Software Asset Management
  • Pokročilé analytické schopnosti
  • Zkušenosti s účastí na jednáních s prodejci (především SAP, ORACLE, Microsoft)
  • Vybudování procesů okolo licence managementu spolu s výběrem nástroje na jeho evidenci
  • Základní znalosti softwarových a hardwarových technologií a OS
  • Detailní porozumění trendům a postupům správy softwarových aktiv
  • Zájem dozvědět se víc o licencích a různých technologiích
  • Schopnost samostatně pracovat na projektech
  • Schopnost úzce spolupracovat s kolegy z oblasti provozní, obchodní a finanční kontroly
  • Plynulá angličtina a čeština

Těšit se můžete na:

  • Příležitost k profesnímu růstu – vlastní vzdělávací nákupní akademie
  • Zajímavou i náročnou práci v dynamické společnosti
  • Flexibilní pracovní dobu zkrácenou na 37,5 hodin týdně, možnost práce z domova (home office)
  • Prodlouženou dovolenou na 25 dní a dále 3-5 dní osobního volna
  • Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč (na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné)
  • Stravenky v hodnotě 100 Kč – firemní jídelna v budově
  • Children – friendly office (možnost využít dětský koutek)