Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

IT Specialist – Invoicing

Jsme součástí vývojového týmu pro široké portfolio služeb zákazníkům. Specializujeme se na oblast Billingu, Fakturace a tisků. Naším cílem je spokojený zákazník s pěknou a hlavně bezchybnou fakturou.

Abychom mohli tento cíl nadále zodpovědně naplňovat, potřebujeme na pozici IT Specialista - Invoicing pečlivého kolegu s technickými znalostmi v oblasti práce s daty (textové a XML soubory, různé formuláře a šablony pro tisk).

Pro muže i ženy Pro absolventy

Práce na plný úvazek

innogy Česká republika, a.s.

Limuzská 3135 / 12 - 108 00 Praha

IT Specialist – Invoicing

Mám zájem Poslat známému

Místo výkonu práce:

  • Praha

Termín nástupu:

  • ihned (podle Vašich možností)

Co bude Vaší pracovní náplní?

  • Správa formulářů pro hromadný tisk ze SAP ISU a spolupráce na provozu (řešení incidentů a drobných požadavků) včetně vytváření dokumentace uživatelské a technické
  • Konzultační činnost od vývoje až po realizaci požadavků
  • Komunikace s externím dodavatelem tiskového řešení

A co k práci budete potřebovat?

  • Technické znalosti v oblasti přenosu souborů a zpracování textových a XML souborů
  • Ideálně i základní orientaci v HTML/HTML 5 – používáme inovativní formáty pro vytváření faktur
  • Komunikační schopnosti (nebát se zeptat, umět navrhnout řešení a přesvědčit zadavatele)
  • Analytické schopnosti (mít otevřené oči k různým možnostem řešení, zvažovat dopady řešení)
  • Samostatnost a schopnost koordinovat kolegy při práci na společných úkolech v týmu
  • Znalost některého programovacího jazyka se bude hodit (nejlépe ABAP) - práce není o programování, ale umět číst v kódu po programátorovi je obrovskou výhodou
  • Znalost AJ na úrovni B2, především technické terminologie

Proč trávit svůj čas zrovna u nás?

Máme velmi příjemný tým, kde se každý může spolehnout na svého parťáka, protože je pro nás zastupitelnost samozřejmá a důležitá. Stejně tak práce z domova je běžnou součástí organizace týmu. Každý má prostor pro seberealizaci a osobní rozvoj převážně formou on-the-job training, ale navíc zajišťujeme specializovaná školení podle potřeby/zájmu.

Máme nadstandardní vztahy se zadavateli, na kterých si zakládáme, protože je pro nás zákazník na prvním místě. Zákazník oceňuje spolehlivost, flexibilitu a orientaci na inovativní řešení. Oblast tisků pokrývá všechny moduly SAP IS-U, a proto nabízí možnost získání všeobecného přehledu o tomto informačním systému.

A dále nabízíme:

  • Flexibilní pracovní dobu zkrácenou na 37,5 hodin týdně, možnost práce z domova (home office)
  • 25 dní dovolené a dále 3-5 dní osobního volna
  • Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč (na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné)
  • Stravenky v hodnotě 100 Kč a komfortní firemní jídelnu v budově
  • Children – friendly office (možnost využít dětský koutek)