Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Referent majetkoprávního oddělení

Společnost GridServices, s.r.o. zajišťuje služby v oblasti správy plynárenského majetku, měření, provozu a údržby, projektování, rekonstrukcí a dispečerského řízení distribuční soustavy pro jednotlivé provozovatele distribučních sítí v rámci společností innogy v ČR.

Pro muže i ženy

Práce na plný úvazek

GridServices, s.r.o.

Klíšská 940 / 96 - 400 01 Ústí nad Labem

Referent majetkoprávního oddělení

Mám zájem Poslat známému

Místo výkonu práce:

  • Ústí nad Labem

Termín nástupu:

  • co nejdříve

Co bude Vaší náplní práce?

  • spolupráce s projektantem při zajištění majetkoprávních vztahů, zejména zajištění uzavření smluv o zřízení věcných břemen, souhlasů s provedením stavby
  • jednání s orgány státní správy a samosprávy ve věci vypořádání majetkoprávních vztahů k pozemkům dotčeným výstavbou plynárenských zařízení, jednání s katastrálními úřady
  • hledání cest při řešení nestandardních situací, vzniklých při projednávání, mj. omezení vlastnických práv uvedených na LV, zemřelí vlastníci, podílové spoluvlastnictví, duplicitní vlastnictví atd.
  • kontrola a úprava předložených smluv, spolupráce s právním oddělením, kontrola kupních smluv k nemovitostem
  • vedení agendy o řešených případech, činnost spojená s užíváním interních aplikací pro zřizování věcných břemen, práce s geometrickými plány, vyvlastňovací řízení

Co byste měl/a splňovat?

  • SŠ/VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
  • praxe v oblasti majetkoprávních vztahů vítána
  • znalost problematiky zřizování věcných břemen a uzavírání smluv
  • znalost a zkušenost s řízením v rámci katastru nemovitostí
  • velmi dobrá znalost stavebního zákona
  • znalost problematiky energetického zákona a vyvlastňovacího zákona výhodou
  • pokročilá znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint, SAP)
  • ŘP sk. B - aktivní řidič

Co ještě u Vás uvítáme?

  • samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost a pečlivost
  • proaktivní přístup k řešení problémů
  • vyjednávací schopnosti na vysoké úrovni, schopnost přesvědčit vlastníky pozemků a zajistit oboustrannou dohodu
  • schopnost jasně formulovat myšlenky
  • vyšší míra flexibility, schopnost hledat možná řešení

Co Vám nabízíme?

  • pracovní smlouvu na dobu určitou 1 roku s perspektivou prodloužení na dobu neurčitou
  • pracovní prostředí, kde se budete cítit dobře
  • zkrácenou pracovní dobu 37,5 hodin za týden
  • prodlouženou dovolenou na 25 dní a až 5 dní osobního volna
  • příležitost k osobnímu i profesnímu rozvoji, možnost kariérního růstu v rámci společnosti
  • balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné
  • příspěvek na stravování
  • pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina, atd.)
  • zvýhodněnou cenu elektřiny a plynu
  • služební mobilní telefon, služební mobilní tarif a notebook
  • odměnu za doporučení nového kolegy na naše otevřené pozice

A co teď?

Vidíte se jako součást našeho týmu? Tak to je skvělé! Přihlaste se do výběrového řízení prostřednictvím tlačítka Mám zájem.
Potřebujete vědět ještě něco dalšího? Zavolejte Nadi Davidové na telefonní číslo 724 012 516.