Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Product Manager – non commodity business (E+)

innogy je leaderem prodeje zemního plynu a elektrické energie v České republice. Obsluhujeme přes 1,6 mil retailových zákazníků a máme velké ambice i v oblasti dodávek doprovodných produktů a služeb (E+).

Doba je dynamická, konkurence ostrá, zákazníci náročnější – pokud to považujete za dostatečně velkou výzvu a máte chuť formovat aktivity v této oblasti, čtěte dál :o)

Pro muže i ženy

Práce na plný úvazek

innogy Energie, s.r.o.

Plynárenská 499 / 1 - 602 00 Brno, Plynární 2748 / 6 - 702 00 Ostrava, Limuzská 3135 / 12 - 108 00 Praha

Product Manager – non commodity business (E+)

Mám zájem Poslat známému

Místo výkonu práce:

  • Brno, případně Praha nebo Ostrava

Termín nástupu:

  • dle dohody, lze ihned

Co bude vaším úkolem:

  • Přemýšlet a hledat inovativní řešení v oblasti non commodity business (E+) s cílem zvýšit EBIT/zákaznickou spokojenost
  • Nápady testovat a ty úspěšné vyvinout do nových řešení/produktů/služeb
  • Úspěšně je implementovat (včetně IT a procesních změn)
  • Spravovat vlastní produktové portfolio (servis plynových spotřebičů a další technické služby)
  • Řídit životní cyklus E+ zákazníků a jejich hodnotu (s přesahem na zákaznickou komunikaci), úlohy řešit komplexně s přesahem na dodávku plynu/elektřiny
  • Aktivně sdílet know how v oblasti E+ v rámci skupiny innogy
  • Úzce spolupracovat s produktovými manažery a manažery ostatních prodejních kanálů

A dále zajistit a řídit vztah s externími servisními a instalačními firmami podnikajícími v oborech plynových a elektro instalací, smart home technologií, komínových systémů apod., to znamená:

  • tvorba vize, koncepce a strategie zavedení, rozvoje a podpory externí servisní a prodejní sítě, definice business modelů spolupráce a jejich implementace - včetně motivačních/provizních systémů
  • akvizice nových firem do servisní/prodejní sítě (jednání s majiteli firem, vyjednávání podmínek spolupráce apod.)
  • tvorba a řízení smluvních vztahů s externí sítí
  • sledování, motivace a řízení výkonu externí servisní/prodejní sítě
  • příprava a vedení tréninků a workshopů pří uvádění nových E+ produktů/služeb či jiných změn do externí sítě

Dokážete naplnit naše očekávání?

  • k řešení přistupujete z pohledu zákazníka
  • máte obchodního ducha a zkušenosti s retailovým trhem
  • jste orientován/a na výkon a výsledek
  • máte zkušenosti s řízením projektů, product managementem, marketingem a zákaznickými procesy
  • znáte prostředí energetiky
  • technika je Vám blízká - máte znalosti a zkušenosti v technických záležitostech (plynové/elektrické spotřebiče, smart home řešení apod.)
  • nejsou Vám cizí pojmy jako NPV či ROI, zvládáte finanční kalkulace a přemýšlíte v širších souvislostech
  • jste komunikativní (a angličtina Vás nezaskočí, spíše potěší)
  • máte chuť učit se a jste respektovaným expertem na danou problematiku
  • a přispějete ke skvělé atmosféře v našem týmu

Proč se k nám přidat?

  • jsme na trhu řadu let a budeme tu dál, jsme známá a silná mezinárodní společnost, jejíž jméno prodává
  • jsme inovativní, hledáme nové možnosti a podporujeme nové myšlenky
  • pro práci nabízíme příjemné prostředí a skvělé vztahy
  • pracujeme 37,5 hodiny týdně, začátek a konec pracovní doby si volíme sami, samozřejmostí je i home office
  • máme 25 dní dovolené a 3-5 dní osobního volna a k tomu nadstandardní balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč, pravidelné sportovní a společenské akce, stravenky v hodnotě 100 Kč a další