Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

TRAINEE - Zákaznická péče na back office ÚRaP

innogy je průkopníkem evropského energetického trhu budoucnosti. V České republice jsme lídrem mezi dodavateli zemního plynu pro firmy i domácnosti a jedničkou mezi alternativními dodavateli elektřiny. V úseku reklamací a požadavků se zabýváme back-office péčí o naše zákazníky, ve spolupráci s našimi kolegy z jiných úseků inovujeme procesy a hledáme potenciál pro zvýšení efektivity nebo zákaznické spokojenosti.

Pro muže i ženy Pro absolventy

Práce na plný úvazek

innogy Zákaznické služby, s.r.o.

Plynární 2748 / 6 - 702 00 Ostrava

TRAINEE - Zákaznická péče na back office ÚRaP

Mám zájem Poslat známému

Místo výkonu práce:

  • Ostrava

Termín nástupu:

  • 1. 9. 2018

Co Vás v rámci trainee programu u nás čeká?

  • seznámíte se s řešením různých požadavků na back office, ať už přímo pro zákazníky nebo v rámci spolupráce s interními zákazníky, případně při řešení procesů s neinnogy subjekty
  • budete mít možnost podílet se na přípravě a testování změn a inovací
  • získáte přehled o reportingu a prostor pro vlastní návrhy při hledání nových nástrojů pro podporu celého týmu
  • v neposlední řadě budete v rámci výše uvedených úkolů i rozvíjet svoje softové dovednosti jako jsou podávání zpětné vazby, vedení schůzek či prezentační dovednosti.

Koho hledáme?

  • studenta/studentku posledního ročníku nebo čerstvého absolventa/čerstvou absolventku VŠ, který/která má zájem o práci spojenou se zákaznickým servisem
  • někoho, kdo nemá problém komunikovat v angličtině
  • samostatného člověka s vlastním názorem, který umí efektivně komunikovat a vyjednávat
  • někoho, kdo má nadšení pro nové věci, pozitivně přistupuje ke změnám a rád se učí

Na co se u nás můžete těšit?

  • na možnost seznámit se se zákaznickou péčí na back office a zúčastnit se našich inovačních aktivit
  • na trénink a zaškolení on the job
  • na šéfa, který Vám bude osobním mentorem a zároveň si rád poslechne Vaše připomínky a nápady
  • na rotace – v rámci trainee programu se podíváte i do dalších oddělení (např. na kontaktní a zákaznická centra, úsek fakturace či vymáhání pohledávek)
  • na vzdělávání, a to například na školení vyjednávání, argumentace, projektového řízení aj., a na další společné akce s ostatními trainees
  • na plný pracovní úvazek (smlouva na 1 rok s možností prodloužení) se všemi benefity (25 dní dovolené, 27 000 Kč na volnočasové aktivity či jazykovou výuku, až 5 dní osobního volna a spoustu dalších)