Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Strategický nákupčí

Do našeho týmu nákupčích kategorie správa a údržba plynárenského zařízení hledáme zkušeného strategického nákupčího, který se nebojí změn, je schopný systematické práce a hledání příležitostí jak rozvíjet své nákupní kategorie. Pracujeme v dynamickém prostředí s důrazem na rozvoj automatizace v nákupu a vysokým využitím různých typů e-aukcí.

Pro muže i ženy

Práce na plný úvazek

innogy Česká republika, a.s.

Limuzská 3135 / 12 - 108 00 Praha

Strategický nákupčí

Mám zájem Poslat známému

Místo výkonu práce:

  • Praha

Termín nástupu:

  • podle domluvy

Co má u nás strategický nákupčí na starost?

  • přípravu, implementaci a vyhodnocení nákupních strategií, zaměření na maximalizaci TCO úspor
  • pravidelný update nákupních strategií, neustálé sledování vývoje na trhu
  • realizaci výběrových řízení v souladu s odsouhlasenou strategií, odpovědnost za plnění definovaných KPI cílů (např. úspory, automatizace procesu, katalogizace atd.)
  • přípravu, zpracování a prezentaci tržních analýz, analýz poptávky, spendu
  • plánování, přípravu a realizaci nákupních aktivit, kompletní vyjednávání, uzavírání smluv; na základě definovaných KPI
  • řízení dodavatelsko – odběratelských vztahů
  • rozvoj partnerských vztahů s interním businessem
  • komunikaci s korporátním nákupním oddělením v Německu; prezentace v angličtině
  • pravidelné provádění průzkumu tržní situace - vyhledávání nových, potenciálních dodavatelů či dodavatelů speciálních služeb, práci s dodavateli, řízení výkonu dodavatelů, reklamací č. optimalizaci počtu dodavatelů, přípravu, vyjednávání a uzavírání smluv s dodavateli
  • tvorbu, aktualizaci a práci s nákupním plánem, sledování životního cyklu uzavřených smluv
  • každodenní práci v prostředí SAPu (objednávky, kontrakty, smlouvy, požadavky na objednávky, reporting)

Co by měl mít a umět ideální kandidát na pozici Strategického nákupčího?

  • VŠ vzdělání (technický nebo ekonomický obor)
  • min. 3 letou praxi v nákupním oddělení a více let zkušeností ve strategickém nákupu, s důrazem na řízení dodavatelů a kontraktů
  • prokazatelnou zkušenost se samostatnou přípravou smlouvy (právník je pouze konzultantem)
  • zkušenosti s vedením výběrových řízení, a to jednoduchých i složitých a vyjednáváním s dodavateli
  • zkušenosti s projektovým řízením nákupu/nákupních aktivit
  • silné TCO myšlení, pokročilé znalosti nákupních nástrojů
  • zkušenost s realizací e-aukcí
  • angličtinu na velmi dobré úrovni (pro denní komunikaci s kolegy i šéfem nákupu, týmový jazyk je angličtina)
  • znalost práce v SAPu

Hledáme kolegu se silnými analytickými dovednostmi, koncepčním myšlením a výbornými komunikačními dovednostmi.

Jiné:

  • pracovní smlouva při nástupu na dobu určitou, jedná se o zástup za MD/RD

Co nabízíme novému kolegovi my?

  • příležitost k profesnímu růstu – vlastní vzdělávací nákupní akademie
  • zajímavou i náročnou práci v dynamické společnosti, možnost realizace na úrovni mezinárodního nákupu – využití angličtiny
  • flexibilní pracovní dobu zkrácenou na 37,5 hodin týdně, možnost práce z domova (home office)
  • prodlouženou dovolenou na 25 dní a dále 3-5 dní osobního volna
  • balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč (na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné)
  • stravenky v hodnotě 100 Kč – firemní jídelna v budově
  • Children – friendly office (možnost využít dětský koutek)