Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Strategic Purchaser

Společnost innogy Česká republika a.s. nabízí uplatnění na pozici:

Pro muže i ženy

Práce na plný úvazek

innogy Česká republika, a.s.

Limuzská 3135 / 12 - 108 00 Praha

Místo výkonu práce:

  • Praha

Termín nástupu:

  • podle domluvy

Náplň práce:

  • realizace výběrových řízení v souladu s odsouhlasenou strategií odpovědnost za plnění definovaných KPI cílů (např. úspory, automatizace procesu, katalogizace atd.)
  • příprava, implementace a vyhodnocení nákupních strategií, zaměření na maximalizaci TCO úspor
  • pravidelný update nákupních strategií, neustálé sledování vývoje na trhu
  • příprava, zpracování a prezentace tržních analýz, analýz poptávky, spendu
  • vedení nákupních týmů skrz jednotlivé organizace a úseky innogy
  • plánování, příprava a realizace nákupních aktivit, kompletní vyjednávání, uzavírání smluv; na základě definovaných KPI
  • řízení dodavatelsko – odběratelských vztahů
  • rozvoj partnerských vztahů s interním businessem
  • komunikace s korporátním nákupním oddělením v Německu; prezentace v angličtině
  • pravidelné provádění průzkumu tržní situace - vyhledávání nových, potenciálních dodavatelů či dodavatelů speciálních služeb, práce s dodavateli, řízení výkonu dodavatelů, reklamací č. optimalizace počtu dodavatelů, příprava, vyjednávání a uzavírání smluv s dodavateli
  • tvorba, aktualizace a práce s nákupním plánem, sledování životního cyklu uzavřených smluv
  • proaktivní budování a řízení partnerství s interními klienty (mj. efektivní spolupráci v rámci smíšených týmů) a vztahů se strategickými dodavateli
  • řízení smluvních vztahu a výkonnosti dodavatelů
  • každodenní práce v prostředí SAPu (objednávky, kontrakty, smlouvy, požadavky na objednávky, reporting)

Profesní předpoklady:

  • VŠ vzdělání (technický nebo ekonomický obor)
  • min. 3 roky praxe v nákupním oddělení a více let zkušeností ve strategickém nákupu, s důrazem na řízení dodavatelů a kontraktů
  • prokazatelná zkušenost se samostatnou přípravou smlouvy (právník je pouze konzultantem)
  • zkušenosti s vedením výběrových řízení, a to jednoduchých i složitých
  • zkušenosti s vedením vyjednávání s dodavateli
  • zkušenosti s projektovým řízením nákupu/nákupních aktivit
  • silné TCO myšlení, pokročilé znalosti nákupních nástrojů
  • zkušenost s realizací e-aukcí
  • angličtina na velmi dobré úrovni

Osobnostní předpoklady:

  • analytické a rozhodovací schopnosti, koncepční myšlení
  • výborné komunikační dovednosti, týmová spolupráce, aktivní přístup

Jiné:

  • pracovní smlouva při nástupu na dobu určitou, jedná se o zástup za MD/RD

Nabízíme:

  • pracovní prostředí, kde se budete cítit dobře
  • flexibilní pracovní dobu zkrácenou na 37,5 hodin týdně, možnost práce z domova (home office)
  • prodlouženou dovolenou na 25 dní a dále 3-5 dní osobního volna
  • balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč (na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné)
  • stravenky v hodnotě 100 Kč
  • zvýhodněnou cenu elektřiny a plynu
  • odměnu za doporučení nového kolegy na naše otevřené pozice
  • pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina atd.)