Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Retail IT Innovation Expert

Hledáme IT experta, který doplní inovační tým našeho Retailu, má IT background a rozumí řeči businessu, nebojí se rychle stavět funkční prototypy a pomůže nám fungovat jako interní start-up.

Pro muže i ženy

Práce na plný úvazek

innogy Česká republika, a.s.

Limuzská 3135 / 12 - 108 00 Praha

Retail IT Innovation Expert

Mám zájem Poslat známému

Místo výkonu práce:

  • Praha - Strašnice

Termín nástupu:

  • dohodou

Náplň práce:

Náplní práce je samostatný návrh a programování nástrojů pro podporu inovačních projektů. Tyto nástroje slouží jako přechodná řešení po dobu pilotu a následně jako zadání pro dodavatele cílových informačních systémů innogy. Jde především o vývoj ve VBA nad MS Office, použití open source nástrojů a SaaS aplikací pokud splňují požadavky na zabezpečení dat.

Obvyklé funkcionality, které takové nástroje mají plnit:

  • vedení obchodních případů s evidencí stavů (Excel, Access, SQL)
  • automatické zpracování příchozí pošty a třídění (MS Outlook add-on, VBA skripty)
  • správa různých inventory, export / import dat
  • cenotvorba z položkových cen, nákladů a dalších vstupů
  • automatizace tvorby nabídek (export pdf)
  • nástroje pro hodnocení projektů pro účely žádostí o dotace (např. NZÚ)
  • nástroje pro webové aplikace, jako např. konfigurátory, kalkulačky včetně logiky apod.
  • datová analýza/reporting dle formálních požadavků a šablon
  • integrace dat dodavatele, pokud je to možné a bezpečné

Vhodný kandidát bude analyzovat související procesy, podle toho navrhovat vhodnou automatizaci činností a tvořit zadání. Cílem je pochopit inovativní business potřebu a navrhnout jednoduchý podpůrný nástroj včetně jeho následného vytvoření. Nedílnou součástí výstupů je dobře dokumentovaný kód, popis řešení včetně jeho funkcí a vazeb, aby se dal prototyp využít jako zadání pro další fázi vývoje a případnou migraci do cílového řešení.

Požadované znalosti a dovednosti:

  • výborná uživatelská IT gramotnost a zručnost
  • pokročilá znalost MS Excel/ Access
  • znalost jazyka VBA/SQL
  • dobré návyky a dokumentace při kódování
  • výhodou je zkušenost s procesní analýzou a návrhem SW architektury
  • aktivní anglický jazyk

Osobnostní předpoklady:

  • schopnost navrhnout a obratem dodat jednoduchá řešení
  • prezentační dovednosti s cílem komunikovat výsledky své práce
  • pečlivost, cit pro detail v kombinaci s celkovým pohledem na věc
  • ochota se neustále učit a sledovat moderní IT technologie a trendy

Nabízíme:

  • práci na inovacích v energetice aneb start-up pod křídly nadnárodní společnosti
  • fajn tým a moderní pracovní prostředí
  • flexibilní pracovní dobu zkrácenou na 37,5 hodin týdně
  • prodlouženou dovolenou na 25 dní a dále 3-5 dní osobního volna
  • balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč (na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné)
  • stravenky v hodnotě 100 Kč
  • odměnu za doporučení nového kolegy na naše otevřené pozice
  • pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina atd.)