Volná místa

Společnost GridServices, s.r.o. zajišťuje služby v oblasti správy plynárenského majetku, měření, provozu a údržby, projektování, rekonstrukcí a dispečerského řízení distribuční soustavy pro jednotlivé provozovatele distribučních sítí v rámci společností innogy v ČR.

Administrátor projektu

Místo výkonu práce:

  • Plzeň

Termín nástupu:

  • dle dohody

Náplň práce:

Administrativní podpora pro projektového manažera a projektový tým především v následujících oblastech:

  • založení stavby a evidence v systémech a aplikacích vč. scanu dokumentů
  • příprava balíčku stavby (šablony, protokoly, základní milníky dle objednávky…)
  • zakládání dílčích objednávek (POBJ) na VŘ - archeolog, posudky, geometrické plány, znalecké posudky, majetkoprávní dokumenty
  • zápisy z kontrolních dnů
  • hlídání termínů, blížících se milníků, úplnost zadaných dat v systémech
  • zakládání změnových řízení v systémech
  • administrace smluv a dokumentů
  • administrativní úkony, správa dat v systémech (např. evidence výkazu hodin apod.)
  • komunikace a spolupráce s útvary napříč celou společností (strategie, provoz, nákup atd.)

Profesní předpoklady:

  • SŠ/VŠ ekonomického, technického nebo stavebního směru
  • praxe v investorsko-inženýrské činnosti ve výstavbě podmínkou
  • velmi dobrá znalost MS Office, EVIS, SAP
  • ŘP sk. B - aktivní řidič
  • znalost stavebního, energetického zákona a související legislativy

Osobnostní předpoklady:

  • zaujetí pro práci, vysoká motivace a iniciativní přístup
  • pečlivost, orientace na detail
  • technické a logické myšlení, rychlá orientace v praxi
  • ochota a chuť se neustále učit a vzdělávat se

Co Vám nabízíme?

  • stabilní zázemí nadnárodní společnosti
  • pracovní prostředí, kde se budete cítit dobře
  • zkrácenou pracovní dobu 37,5 hodin za týden
  • prodlouženou dovolenou na 25 dní a až 5 dní osobního volna
  • příležitost k osobnímu i profesnímu rozvoji, možnost kariérního růstu v rámci společnosti
  • balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné
  • příspěvek na stravování
  • pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina, atd.)
  • zvýhodněnou cenu elektřiny a plynu
  • služební mobilní telefon, služební mobilní tarif a notebook
  • odměnu za doporučení nového kolegy na naše otevřené pozice

A co teď?

Vidíte se jako součást našeho týmu? Tak to je skvělé! Přihlaste se do výběrového řízení prostřednictvím tlačítka odpovědět.
Potřebujete vědět ještě něco dalšího? Zavolejte Nadi Davidové na telefonní číslo 724 012 516.

Naděžda Davidová

Kontakt

Naděžda Davidová
Telefon: 724 012 516
nahoru