Volná místa

Jsme malý tým zajišťující IT podporu pro všechny společnosti innogy. Specializujeme se na webové aplikace navazující na back end aplikace (SAP i non SAP), spolupracujeme na lokálních i mezinárodních projektech a využíváme nejmodernějších technologií.
Můžete pracovat odkudkoliv v ČR, flexibilita a virtuální komunikace je pro nás běžná. Pokud se potřebujeme potkat osobně, pak nejčastěji v Praze.

IT analytik/konzultant pro Web/Portálové platformy

Místo výkonu práce:

  • dle lokality vybraného kandidáta

Termín nástupu:

  • dohodou

Jaká práce na vás čeká?

  • budete spolupracovat na rozvoji a provozu webových a mobilních aplikací, určených našim koncovým zákazníkům i interním uživatelům
  • stanete se součástí týmu, který začíná realizovat zcela nový zákaznický portál
  • Vaším úkolem bude analýza požadavků businessu, komunikace s kolegy - specialisty za back end systémy
  • budete mít zodpovědnost za konzistentnost řešení, koordinaci vývoje
  • budete komunikovat s externími dodavateli
  • budete zajišťovat integrační a funkční testování v systému
  • budete udržovat uživatelskou i technickou dokumentaci řešení
  • budete spolupracovat na diagnostice incidentů a zajištění jejich řešení

Koho k sobě hledáme?

  • výhodou bude znalost alespoň některé z oblastí – Sitecore (CMS, ASP.NET) SAP ISU, SAP CRM, Identity management, Integrace, Webové technologie (HTML, CSS, JS), .NET
  • znalosti v oblasti mobilních aplikací jsou také přínosem
  • předpokládáme uživatelskou znalost MS Office, prostředí Office 365
  • měl/a byste mít analytické myšlení, schopnost se rychle orientovat a učit nové věci
  • chuť do práce, motivace dodat zákazníkovi co nejlepší řešení a efektivní spolupráce s kolegy je nutností
  • jsme mezinárodní společnost a budete se potřebovat domluvit v anglickém jazyce
  • občas musíme za našimi interními klienty dojet, pokud budete mít řidičský průkaz, bude to jednodušší
  • kolegiální vztahy jsou pro nás důležité a rádi bychom, abyste byl také takový

Nabízíme:

  • práci na projektech v nadnárodní společnosti v době transformující se energetiky
  • fajn tým, moderní pracovní prostředí a nadstandardní balíček zaměstnaneckých benefitů
  • flexibilní pracovní dobu zkrácenou na 37,5 hodin týdně, možnost práce z domova (home office)
  • prodlouženou dovolenou na 25 dní a dále 3-5 dní osobního volna
  • balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč (na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné), stravenky v hodnotě 100 Kč
  • pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina atd.)
Eva Novotná

Kontakt

Eva Novotná
Telefon: 730 814 244
nahoru