Volná místa

Společnost innogy Zákaznické služby je jedním z nejvýznamnějších a nejstabilnějších zaměstnavatelů v Moravskoslezském kraji. Na všech pozicích uzavíráme smlouvy na plný nebo částečný pracovní úvazek. Každý náš zaměstnanec tak má od prvního dne jistotu dobrého výdělku, pevného dne výplaty, možnost výkonnostních bonusů a může využívat velmi štědrou nabídku zaměstnaneckých výhod a benefitů. Lidé jsou energií našeho úspěchu, a proto jim vytváříme takové zázemí, aby se u nás cítili dobře. Nabízíme jistotu, moderní pracovní prostředí, věrnostní bonusy, dobré kolegy a možnosti růst společně s námi. Přidáte se k nám?

Konzultant příchozí zákaznické linky

Místo výkonu práce:

  • Opava

Termín nástupu:

  • 1.3.2018

Jak budete pomáhat zákazníkům?

  • řešením telefonických požadavků
  • řešením požadavků týkajících se záloh, plateb, odečtů či přepisů
  • budete zákazníkům k dispozici pro konzultace a poradenství
  • potřeby zákazníků budete uspokojovat prodejem produktů innogy

Hledáme právě Vás, pokud

  • se nebojíte kontaktu se zákazníky
  • umíte dobře komunikovat a máte příjemný projev bez vady řeči
  • máte tah na branku a vidíte za sebou rádi konkrétní výsledky
  • máte prodej v krvi nebo máte chuť se prodeji učit
  • máte možnost pracovat na směny

Toto vše Vám nabízíme:

  • stabilitu i rozvoj. Začneme smlouvou na pracovní poměr přímo v innogy, a to se všemi benefity od prvního dne nástupu
  • na počátku nabízíme fixní nástupní mzdu od 17 000 do 19 000 Kč dle pracovních zkušeností, a k tomu variabilní složku mzdy 15 až 20 % vyplácenou každý měsíc
  • provize za uzavřené smlouvy s klienty - můžete si odnášet i 30 000 Kč
  • pomůžeme Vám při startu. Zajistíme Vám plně hrazené školení, vzdělávání i osobní rozvoj
  • připravený pro Vás máme kariérní růst prostřednictvím exkluzivních kariérních cest
  • pracovní smlouvu získáte na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • odměnu za doporučení nového kolegy na naše otevřené pozice

A takto o Vás budeme pečovat:

  • od prvního dne v zaměstnání si můžete užívat plných 27 000 Kč ročně na wellness, kulturu, sport, cestování, vzdělávání aj.
  • máme pro Vás stravenky v hodnotě 100 Kč, na které budete přispívat pouze 29 Kč
  • při dobrých výsledcích budete moci pracovat z pohodlí domova (home office)
  • odpočinete si během 25 dnů dovolené a až 5 dnů osobního volna
  • těšit se můžete na týmové, sportovní a společenské akce (setkání zaměstnanců innogy, lístky do kina na innogy podporované filmy aj.)
  • získáte slevy u více než 2 000 smluvních partnerů innogy na oblečení, obuv, osobní dopravu, výpočetní techniku aj.
  • připravené máme zvýhodněné zaměstnanecké volání a další produkty pro Vás i rodinu
  • samozřejmostí je u nás krytí cestovním pojištěním pro Vás i Vaši rodinu

A co teď?

Vidíte se jako součást našeho týmu? Tak to je skvělé! Přihlaste se do výběrového řízení prostřednictvím tlačítka odpovědět. Potřebujete vědět ještě něco dalšího? Zavolejte vedoucí týmu Andree na telefonní číslo 602 782 661.

Veronika Křížková

Kontakt

Veronika Křížková
Telefon: 735 156 503
nahoru