Volná místa

Společnost innogy Česká republika a.s. hledá kandidáta/ku na pozici:

Strategic Purchaser

Místo výkonu práce:

  • Praha

Termín nástupu:

  • dohodou

Náplň práce:

  • realizace výběrových řízení v souladu s odsouhlasenou strategií odpovědnost za plnění definovaných KPI cílů (např. úspory, automatizace procesu, katalogizace atd.)
  • příprava, implementace a vyhodnocení nákupních strategií, zaměření na maximalizaci TCO úspor
  • pravidelný update nákupních strategií, neustálé sledování vývoje na trhu
  • příprava, zpracování a prezentace tržních analýz, analýz poptávky, spendu
  • vedení nákupních týmů skrz jednotlivé organizace a úseky innogy
  • plánování, příprava a realizace nákupních aktivit, kompletní vyjednávání, uzavírání smluv; na základě definovaných KPI
  • řízení dodavatelsko – odběratelských vztahů
  • rozvoj partnerských vztahů s interním businessem
  • komunikace s korporátním nákupním oddělením v Německu; prezentace v angličtině
  • pravidelné provádění průzkumu tržní situace - vyhledávání nových, potenciálních dodavatelů či dodavatelů speciálních služeb, práce s dodavateli, řízení výkonu dodavatelů, reklamací č. optimalizace počtu dodavatelů, příprava, vyjednávání a uzavírání smluv s dodavateli
  • tvorba, aktualizace a práce s nákupním plánem, sledování životního cyklu uzavřených smluv
  • proaktivní budování a řízení partnerství s interními klienty (mj. efektivní spolupráci v rámci smíšených týmů) a vztahů se strategickými dodavateli
  • řízení smluvních vztahu a výkonnosti dodavatelů
  • spolupráce s ostatními nákupčími, podpora – cross functional team
  • každodenní práce v prostředí SAPu (objednávky, kontrakty, smlouvy, požadavky na objednávky, reporting)

Profesní předpoklady:

  • SŠ/VŠ vzdělání (technický nebo ekonomický obor)
  • prokazatelné zkušenosti z práce v prostředí nákupu
  • prokazatelná zkušenost se samostatnou přípravou smlouvy (právník je pouze konzultantem)
  • zkušenosti s vedením výběrových řízení, a to jednoduchých i složitých
  • zkušenosti s vedením vyjednávání s dodavateli
  • zkušenosti s projektovým řízením nákupu/nákupních aktivit
  • vysoká úroveň komunikačních znalostí a dovedností
  • silné TCO myšlení, pokročilé znalosti nákupních nástrojů
  • zkušenost s realizací e-aukcí
  • min. 3 roky praxe v nákupním oddělení a více let zkušeností ve strategickém nákupu, s důrazem na řízení dodavatelů a kontraktů

Osobnostní předpoklady:

  • nadprůměrné vyjednávací schopnosti
  • samostatnost a orientace na výsledek
  • obchodní dovednosti
  • týmový hráč

Jiné:

  • pracovní smlouva při nástupu na dobu určitou 1 rok, následně smlouva na dobu neurčitou

Nabízíme:

  • zajímavou i náročnou práci v dynamické společnosti
  • profesní rozvoj směrem do strategického nákupu
  • možnost realizace na úrovni mezinárodního nákupu
  • velký prostor pro seberealizaci
  • flexibilní pracovní prostředí (vč. podpory Home office, Skype atp.)
  • aktivní podpora rozvoje zaměstnanců
Eva Novotná

Kontakt

Eva Novotná
Telefon: 730 814 244
nahoru